• 03-3728372
  • info@market-tech.co.il
03-3728372
toggle menu
03-3728372
toggle menu

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

לאחרונה אני נשאל יותר ויותר מהההבדלים בין סוגי הכתיבה השונים והאם באמת קיים שוני כל כך מהותי בין סוג כזה של כתיבה לאחר ומדוע צריך אותם, הרי מדובר בטקסטים שאמור להציג בסופו של דבר את אותו הרעיון .

ובכן גם מכונית מסוג טויוטה בדומה למכונית מסוג פולקסוואגן אמורה להביא אותנו מנקודה א׳ לנקודה ב׳, מה כל כך מיוחד בטויוטה לעומת הפולקסוואגן ? אז הינה האנלוגיה הייתה פשוטה לטובת האבחנה אז בואו ניכנס לעובי הקורה על מנת להבין יותר את השוני וההבדל בין סוגי הכתיבה השונים לאותו המוצר :

לדוגמא נניח שמונחת בפנינו מסחטת מיצים בצבע אדום של חברה גרמנית מוכרת .

כתיבה אינפורמטיבית – הצגת מוצר בצורה עניינית ובה מפרטים בתיאור פשוט הנראה לעין אם כי בשפה נאותה את צבעי המוצר, את יתרונות המכשיר ויכולותיו ואת החברה המייצרת לרוב בכתיבה זו נרבה בכתיבה .

כתיבה שיווקית – בסוג כתיבה זה בכל משפט יהיה מסר חבוי של הנעה לפעולה או דחיפה לרכישה של המוצר, פירוט על היתרונות של המוצר יהיה קצר ותמציתי ותיאור יכולותיו אף יהיו בהשוואה למתחרים ואיזה חלקים במוצר זה מתעלים או לא קיימים כלל במוצרים מתחרים בשוק .

כתיבה מכוונת לקידום אתרים – כתיבה לא מדוייקת כמו האינפורמטיבית, פחות שיווקית אך מלאה בכתיבה שסובבת סביב מעט מהכל אך ממוקדת יותר במילות המפתח על מנת ״ לעזור ״ לאלגוריתמים של גוגל לסרוק את מילות המפתח ״ מסחטת מיצים ״ בכך שהכותרת H1, כותרת משנה H2 וכן הלאה .

כתיבת תוכן לבלוגים – כתיבה בסגנון לא מקובע, מסוגי הכתיבה שניתן לדמיין כמו עם עט ודף מול השקיעה בחוף הים כשיש מוזה והכתיבה זורמת וחלקה ופחות מתעכבת על דקויות או הרצון לשווק ולהתאים את כלל הטקסט עם קישורים מתחילה ועד הסוף או ימת דגש מיוחדת למילות מפתח בהכרח .

ישנם עוד סוגי כתיבה שונים בהם תיתקלו באתרי אינטרנט או בבלוגים – אם אתם זקוקים לתוכן איכותי לאתר האינטרנט או לכלים שיווקיים אחרים, אתם מוזמנים לפנות אלינו .

LEAVE COMMENT